Αρχική | Συχνές ερωτήσεις | Sitemap |
  Senatus | Νέες Υπηρεσίες | Πανελλήνια προβολή | Συνεργάτες | Επικοινωνία




 

You need to upgrade your Flash Player.

You need to upgrade your Flash Player.



Η SENATUS έχει αναπτύξει ειδικές στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι οι καταναλωτές γίνονται «εύκολα» πελάτες, αλλά πολύ δύσκολα οι καταναλωτές γίνονται «μόνιμοι και πιστοί» πελάτες.

Οι έρευνες ικανοποίησης πελατών διενεργούνται ανάμεσα στους ήδη υπάρχοντες πελάτες της εκάστοτε επιχείρησης με τη μέθοδο ερωτηματολογίων και συλλέγονται στοιχεία που αφορούν την επιχείρηση σε σχέση με την αντίληψη των πελατών της. Η έρευνα πραγματοποιείται, είτε μέσα στο κατάστημα, αν πρόκειται για κατάστημα ή στις διευθύνσεις που έχει συλλεγμένες η εταιρία. Τα ερωτηματολόγια που χρησιμοποιούνται έχουν μελετηθεί από ειδικευμένο ψυχολόγο και στατιστικολόγο για να αποδώσουν τα εγκυρότερα αποτελέσματα. Βέβαια, υπάρχει και η δυνατότητα να χρησιμοποιηθούν και άλλες μέθοδοι συλλογής στοιχείων, όπως για παράδειγμα τηλεφωνικά, με fax ή ταχυδρομικά.

Κατόπιν της συλλογής των δεδομένων ακολουθεί επεξεργασία των στοιχείων από εξειδικευμένα στελέχη και παρουσιάζονται στοιχεία για:

Το λόγο που προτίμησαν τις υπηρεσίες της επιχείρησης.

Τη συχνότητα συναλλαγής των πελατών με την επιχείρηση.

Τη γνώμη τους για τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Τη γνώμη τους για την εξυπηρέτηση πελατών.

Το λόγο που τους προσέλκυσε στο κατάστημα.

Τις μελλοντικές τους προθέσεις (συχνότητα, μέσο ύψος αγοράς κ.ά.).

Την καλύτερη και τη χειρότερη εντύπωσή τους από το σύνολο των συναλλαγών που πραγματοποίησαν.

Την εμπειρία τους από την τελευταία συναλλαγή που πραγματοποίησαν (θετική και αρνητική).

'Αλλα στοιχεία που θα κριθούν απαραίτητα, σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες της επιχείρησης και της αγοράς που κινείται η επιχείρηση.

Τα οφέλη της έρευνας είναι στην πραγματικότητα αναρίθμητα αν αναλογιστούμε, ότι πραγματοποιώντας την έρευνα, η επιχείρηση θα είναι σε θέση να πορευθεί σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών της. Όμως, τα βασικότερα οφέλη που αποκομίζει η εκάστοτε επιχείρηση, διενεργώντας την έρευνα ικανοποίησης πελατών, είναι:

η διατήρηση πελατολογίου (customer loyalty),

η αποδοτικότερη πολιτική marketing και 

η αναδιάρθρωση της επιχειρηματικής στρατηγικής ώστε να καλύπτει πλήρως τους πελάτες της επιχείρησης.

Συμπερασματικά λοιπόν, πρέπει να κατανοηθεί το γεγονός ότι οι "επιχειρηματικές έρευνες", της SENATUS που παρουσιάσαμε: είναι το κλειδί της επιτυχίας στα καταστήματα franchise της αλυσίδας μας.

πίσω - back πάνω - top
 

 




 

 
 
 
 
 
 
 
Copyright 2010 SENATUS® Franchise ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ - ΑΚΙΝΗΤΑ - ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ | 801 11 800 500 | info@senatus.gr

 


powered by HOTSoft.gr